30 apr. 2016

BUN VENIT!

* APROPO DE PENSIE...Nemernicii de la Casa Nationala de pensii au gasit de cuviinta ca,conform cartii de munca,a vechimii in munca si contributiei mele la fondul de pensii,aveam pensia prea mare la valoarea de aproape 1.800 lei si mi-au reduso la 1.300.Tot din calcu(lelele) lor a reesit ca am primit pana acum in plus 2.200 lei pe care incepand cu luna iunie 2016 mi-i retine in rate lunare de cate 489 lei.Adica ,pana in ianuarie 2017 eu voi primi ce mai ramane...Am iesit la pensie la 01.ianuarie 1999,adica pensia nu mi-a fost calculata de comunisti,ci, de capitalistii care 'se trezesesc' din cand in cand,in cazul meu dupa 17 ani.Asa se explica si de ce incep sa fie judecati indivizi care au furat ceva acum 10 ani...iar eu ca pensionar sa fiu umilit prin asimiliare cu aceia,eu fiind un pensionar care mi-am servit tara 37 de ani.Repet: sa-i manance sanatatea noastra! *


07 iulie 2016 Petitie adresata Ministerului Muncii si Protectiei Sociale-            
-Buna Ziua - * 1- Dosar nr.215395/1999,pensionar Pitran Gheorghe.: Dupa 17 ani de la pensionare mi s-a redus pensia cu 500 ron si imputat suma de 2.2oo ron incasata in plus;. 2- Plicul cu comunicarea l-am primit dupa o luna de la data pana la care aveam dreptul la contestatie,fapt pentru care ma adresez Dvs.Astept sa imi comunicati daca si cine abuzeaza de noi si unde au fost acei salariati in acesti 17 ani.Daca doriti,daca nu,Dumnezeu cu voi.Cu respect,nartip. * nartip@windowslive.com


* De la mine pentru voi >>>>>>>>>>https://www.linkedin.com/profile/edit?trk=hp-identity-edit-profile  *

Niciun comentariu: