9 iul. 2014

* vezi aici >>> >>> nartip, Strada Rahovei 14 - Google Maps

* Apasati fara frica aici >>>>>   Gheorghe Pitran   <<<<< *


* STIMATI VIZITATORI DACA VETI INTALNI LINK-uri nefunctionale ele mai exista si le mentin pentru ca au marcat o perioada care eventual nu mai este de actualitate,dar merita reamintita.Multumesc pentru intelegere,nartip. *


Fotografia mea

* Aici vedeti una din 'minunile' Medgidiei

* GIGELE ITI RASPUND IAR INSA CU MULTA MAHNIRE: din postarile DNA si celelalte pe aceasta pagina  mea Facebook reese ca a trebuit sa renunt inca la multi prieteni/prietene care nu stiu si nu vor decat copy/paste,iar cei care inca mai raman langa mine TAC... pentru ca nu fac politica,unde s-ar pricepe toti.Sau poate ca-i sperie GROZAVIA a ceeace vad.La varful Societatii,oameni cu functii inalte platiti din truda noastra,a taxelor si impozitelor  noastre ca sa mentina STATUL DE DREPT in Romania,arestati pe capete.Sa te mai mire ce este la nivel local?...E JALE CU 'J' MARE!...Daca iei Istoria noastra,matematic gasesti 'Ratia matematica' de 100;la 100 de ani ne 'gasim' alti stapani straini care sa ne jecmaneasca,si cu care sa ne asociem in TALHARIREA NEAMULUI ROMANESC...multumindu-ne cu firimiturile de la 'MASA' lor... semianalfabeti deveniti peste noapte mari oameni de afaceri,precum becalii,pinaltii,vanghelii,cocosii,etc. care ajung pana in catunele satelor pe unde parjolesc totul,iar manastirile rasar ca ciupercile,tot forme de 'manifestare' a  bogatilor in sutana...Ne ramane NOROCUL ca cei cativa oameni de seama mai desvolta cate o afacere in masura sa ne mentina  cat de cat pe linia de plutire.Cat om mai avea cate ceva pe pamantul ROMANIEI de 'valorificat'...*

 * ... "... NU CREDEAM VREODATA SA-NVAT A MURI..."... *

* COPIILOR MEI SI COPIILOR LOR... *



  Asemenea profil imi atribuie azi in 2014 fiica mea Ispas Antigona Camelia,la 76 ani ai mei si la 51 ai ei.Pana in 2012 eram TATA si eram BUN...insa lor doar banii le aduc fericirea...

>>>    proba veritatii   https://www.youtube.com/watch?v=Ek0e0tfXMI8
* Au facut copiii nostri dinti... *

* DESI STIAM CA ASA ESTE,ABIA IN 1999 CAND AM RAMAS LA PENSIE AM SIMTIT CA SUFLETUL MEU PERECHE NU-MI ESTE PERECHE .TRAIA LANGA MINE CA IN PARCARE DOAR! *
>>>   http://youtu.be/BQVWZVkwGVk
Canalul meu youtube >>>   https://www.youtube.com/user/nartip2

* Una calda >>>>>    https://www.facebook.com/ghpitran

Un comentariu:

nartip spunea...

* SPOVEDANIILE UNUI POPA*...el mergea spre Timisoara si eu spre Constanta.Plimbanduma pe peron pe distante mai lungi înafara Garii de Nord,am fost acostat de un domn chipes cu cioc si ochi patrunzatori,negri.Imi spune ca a fost popa si nu mai e pentru ca intr'un an s-a 'çalicit' si si-a luat Mertan si colan din aur de juma' de kil.Totul a mers pana ce seful lui a inceput sa-i ceara din ce in ce mai multa 'supunere si ascultare' exprimata in euroi direct.Secretu' succesului sau?...MAREA TAINA A LOGODNEI INTRU' DOMNUL,afacere religioasa prin care se recunoaste preacurvia,prostitutia si abandonul familial unele ne mai fiind incriminate nici de noile coduri/legi.Gaseste nevasta ta la varsta de 70 de ani ( traita bine) ca nu mai 'corespunzi' se duce cu certificatul de nastere la popa si ii Logodeste pe cei doi pentru ca preacurvia lor sa fie iertata...Apoi 'dansei' nu-i mai ramane decat sa paraseasca domiciliul conjugal sub diferite pretexte,chiar invinuindute pe tine ca esti agresiv,etc....trebuie sa aiba fata de lume un motiv...Ar veni ea cu drag acasa dar ii este frica de tine...care eventual ai aflat de acea 'LOGODNA' ...Dupa vreun ceas de discutii m-a luminat popa de ce la-au raspopit mai marii sai...si mergea la o biserica in judetul timis unde sa se faca Tarcovnic pentru ca 'meserie' stie si intrún an de zile spera sa faca 'milionu' de euroi,in zona aceea oamenii fiind foarte íntreprinzatori in traficul de femei si granita e aproape... *